The smart Trick of ماگ That Nobody is Discussing

Wiki Article

همچنین برای نوشیدن چای، خرید لیوان ماگ با ظرفیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی لیتر بهتر است. اگر اندازه ماگ و فنجان با حجم نوشیدنی همخوانی نداشته باشد، ممکن است نوشیدنی زودتر از وقت نوشیدن سرد شود یا میزان مصرف آن به اندازه استاندارد نباشد.

شخصی سازی به وسیله ماگ ها نیز دلیل مهم دیگر محبوبیت آن ها است. 

از مواد شوینده قوی برای شستشوی ماگ جداً اجتناب کنید ، زیرا باعث کاهش ماندگاری و ثبات رنگ و طرح چاپ شده بر سطح ماگ می شود.

شما چه فنجان یا ماگی را می پسندید؟ آیا می دانستید هر فنجان برای قهوه های مختلف سرو می شود؟ مطلب زیر اطلاعات مربوط به انواع ماگ و فنجان در ابعاد، مزایا و معایب آن را در اختیارتان قرار می دهد.

پنج درصد بازگشت وجه به کیف پول به ازای هر خرید (بجز قهوه‌سازها و خدمت پرداخت درب محل).

علاوه‌براین‌ها قاعدتاً تولیدکننده‌ای که ویژگی‌های مختلفی مثل خاصیت ضدنشت، خاصیت ضدریزش، طراحی ارگونومیک و … را برای محصولاتش در نظر بگیرد، به‌عنوان بهترین برند شناخته خواهد شد.

طراحی ماگ ها کاملاً غیر رسمی است و برای میهمانی ها و مراسم های رسمی مورد استفاده قرار نمی گیرد و ??????? ????? غالباً استفاده از فنجان چای یا فنجان قهوه در این مراسم ها ارجحیت دارد؛ زیرا ماگ ها به عنوان لیوان های شخصی کاربرد دارند.

ماگ‌ های سرامیکی نوعی ظرف است که از سرامیک ساخته می‌شوند. سرامیک ماده‌ای معدنی است که پس از پخت در دماهای بالا، خصوصیاتی مانند سختی و شفافیت بالا را به خود می‌گیرد.

لیوان های باستانی معمولاً در چوب ، استخوان و یا سرامیک تراشید می‌شدند ؛ اما امروزه اغلب لیوان های مدرن از مواد سرامیکی مانند : چینی ، استخوانی ، سفالی یا ظروف سنگی ساخته می شوند و برخی از آنها مانند پیرکس در برابر فشار و حرارت مقاوم می شوند و در ساخت برخی از آنها از لعابی ، پلاستیک یا فولاد نیز استفاده می شوند.

برای اینکه ماگ مسافرتی مناسب و کاربردی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی یا… بخرید، ابتدا باید با برند‌های تولیدکننده این وسیله آشنا باشید.

فنجان قهوه خوری سفید، می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد. مثلاً فنجان‌های سفالی، شیشه‌ای، پلاستیکی و چینی. هر کدام از این جنس‌ها، مزایا و معایب خود را دارند.

اغلب ماگ‌های درب دار، یک قاشق و زیرلیوانی نیز همراه خود دارند.

این فروشگاه‌ها با تاکید بر طراحی‌های محلی و کیفیت، توانسته‌اند بازار محلی را به نمایش بگذارند و خریداران خود را به تجربه‌ای خوشایند دعوت کنند.

هرچند، ایتالیایی ها از قدیم هم لته را در لیوان های بلند سرو می کردند. شاید بخاطر جلوه آرت و زیبایی آن از این لیوانهای شیشه ای استفاده می کردند. این نوع لیوانها به باریستا کمک می کند تا به اندازه کافی اسپرسو، شیر و فوم تهیه کند.

Report this wiki page